kawan

Aku ada ramai kawan tapi xsemua kawan ade dgn aku .
Biase la kan aku takde
*kereta(ade motor je)
*bukan org kaya
*keja biase
*xde gadget mahal2
*simple2 xde pkaian mhal
*takde rupa yg hensem
Sebab kan tu lah aku disisihkan
Hanya keluarga yg ade
X mengkecewakan aku malah bersama aku susah dan senang..
Kawan beribu belum tentu dapat tolong .waktu susah
Semua pejam mata . semua buat x endah . jika perkara diatas**** tu aku ada pasti rapat smate2 nk tumpang ape yg aku rasa ..  Lebih baik aku undur diri . daripada aku trus ada dalam hidup korg.
Aku terasa jga ade kawan2 dari sekolah rendah lagi zmn hingusan dulu sekali naik kereta bile tgur buat tak nampak je .kite naik motor buruk je .murah lak tu . taknak r rase diri dihina kwn yg lain sebb berkwn dgn aku .Xape la buddys . hrap ko bhgia dgn ape yang ko ada. Xsemua rasa mcm khdupan ko rasai .. Doakan ko brubah jdi kawan aku balik .aku tggu ko dengan hati terbuka buddyz.