Aku milikmu .. :-)

Bermula di PLKN , bertentangan mata , berkenalan, berkawan , akhirnya berjadi kasih  ..

harus apa lagi aku lakukan ,, tanganku terikat ke langit .. kakiku terpacak dibumi .. terikat dan terpacak pada satu tempat yang menyukarkan .. hatiku menjerit merintih mahukan engkau berada disisiku .... menemani aku yang juga kesepian ... tidak sesaat .. tidak ku sentiase menantikan saat saat di mana engkau dan aku .. akan bersatu .. bertemu  ... wahai insan misteriku ,, tidak juga sedetik terhenti memikirkan .. mengharapkan orang tersayang akan sentiase disisi .... . .

hatiku ... bukan sahaja menginginkan belaian kasih dan sayang dari insan yang menyanyangiku... aku juga mahu membelai dan memanja dirinya seperti mana dia memanjakan aku dengan kehangatan rndunyaa... tidak hanya berkongsikan kata kata ,,, tidak pula sekadar meluahkan rasa dijiwa .... aku inginkan semuanya yang boleh membahagiakan diee.....

peluklah aku dalam dakapan rindu ....
belailah aku dalam kesyahduan sayangmu ...
manjakan aku dalam kemesraan gelak dan tawamu...
tenangkan jiwaku dalam kata kata manismu...
damaikan hatiku yang sentiasa merindu,..
sejahterakan akal yang tidak jemu memikirkanmu..
abadikan rasa hati ku . hati mu . kan aku katakan ,,, aku menyanyangimu..
jujur sepenuh hatiku ...
andainya aku mengertikan perasaanku yang merindui..

BEGITU LA CINTAKU PADAMU SAYANG......
Untukmu insan yang ku cintai..
"Syakirah"